Džiaugiamės galėdami pristatyti Yungdrung Bono tradicijos meistrą Arta Lama Rinpočę, kuris Dharmos centre „Rigdzin Gatsel Ling“ atliks Turtų ir klestėjimo Dievybių ritualą bei cogą.
Ritualas vyks adresu Kalvarijų g. 41, Vilnius rugpjūčio 20 dieną 19:00 val.
Nor Lha Jan Gug
Nor Lha Jan Gug – turto Dievybių (skirtingų Dzambalos pasireiškimų) ir klestėjimo prišaukimo ritualas.
Atlikdami ritualą, jūs pritraukiate į savo gyvenimą nuostabias galimybes pasiekti geidžiamus gerbūvį ir sėkmę. Ritualas jums padės pakeisti savo gyvenimą ir patį save: jums pavyks tapti sėkmingu, gerbūvio nestokojančiu ir laimingu žmogumi!
Pagrindinė šio ritualo mandalos dievybė yra Dzambala – turtų sergėtojas. Šis ritualas remiasi visų nušvitusių ir galingų būtybių galia ir atjauta, kuri padeda pašalinti kliūtis ir blokus susijusius su pinigais, o taip pat pasiekti sėkmės visuose dievybės apraiškose.
Dzambalos ritualas sukuria priežastis pasireikšti vidiniam ir išoriniam klestėjimui tiek šiame, tiek ir būsimuose gyvenimuose, lavina dosnumą klojantį pagrindą dvasiniam augimui, o taip pat sukuria ryšį su Budos Mokymu ir Išmintimi. Pagrindinis Dzambalos palaiminimas pasireiškia turtų gausėjimu, gerovės, sveikatos ir sėkmės įgyjimu.
Dzambala
Dzambala – turtingumo dievas Indijoje žinomas kaip Kubera. Jo riebus kūnas simbolizuoja klestėjimą ir sėkmę. Jis priklauso Ratna („brangakmenis“, Vadžrajanoje viena iš penkių Budų šeimų) šeimai.
Pagal budistinius įsitikinimus, Dzambala ne visada buvo dievu. Vienu metu, daugybę (tūkstančius) metų jis praktikavo budistines praktikas, ir tada, Brahma padarė jį nemirtingu, paskirdamas lobių ir turtų saugotoju bei skirstytoju, tam, kad visoje Visatoje pašalintų neturtą ir užtikrintų finansinį stabilumą. Galima sakyti, kad dievybių panteone Dzambala atlieka finansų ministro pareigas. Laikoma, kad turtai gauti iš Dzambalos, neatskiriami nuo dvasinių turtų. Apsirūpinęs žmogus išsivaduoja nuo jaudinimosi ir baimių dėl neturto, todėl gerus darbus gali daryti be savanaudiškų išskaičiavimų.
Dzambala žmonėms padeda turtėti, išmintingai turtus naudoti padedant kitiems materialiai ir tokiu būdu juos išvaduojant nuo rūpesčių ir baimių. Jis gali atnešti sėkmę ir klestėjimą verslams, įmonėms, kurios vadovaujasi dorovės principais. Dzambala yra pats stipriausias turtų simbolis Tibeto budizme ir Bono tradicijoje.
„Cog“ praktika
„Cog“ praktika – dosnumo praktika, kurios dėka kaupiami nuopelnai ir išmintis.
Aukojimo ritualo tikslas – pradžiuginti Budas, dievybes, Mokymo gynėjus ir saugotojus, o taip pat nuraminti vietines dvasias ir visų rūšių mus supančias būtybes, grąžinti mūsų karmines skolas. Ritualo galia panaikinamos pačios įvairiausios kliūtys tiek dvasinėse praktikose, tiek įvairiausios ligos, sudėtingos gyvenimo aplinkybės ir pan.. Ši praktika padeda apsivalyti nuo neigiamų ar neteisingų minčių ir greičiau pasiekti Nušvitusio Budos Būvį. Dosnumo praktika yra praktiškai visose dvasinėse tradicijose, kur įgauna skirtingus formas ir pavadinimus.
Dalyvavimas Cog‘o rituale sukuria teigiamas priežastis tolimesniam Mokymo įsisavinimui.
Per ritualą bus aukojama dvasioms ir dievybėms – Cog (Pudža). Aukojimui atsineškite šiek tiek maisto ir gėrimų (šiek tiek vaisių arba riešutų, saldainių ir pan., taip pat sulčių arba vyno). Cogo pabaigoje, pašventintas vaišes dalyviai galės suvalgyti.
Kviečiami visi norintys susipažinti su šia sena tradicija, nepriklausomai nuo religinių įsitikinimų ir tikėjimo.
Kviečiame iš anksto užsiregistruoti!
Daugiau informacijos ir registracija: +370 641-78448, info@yungdrung-bon.lt
Organizatorius – Lietuvos Yungdrung Bon bendruomenė
Arta Lama Rinpočė
Arta Lama – Žang Žung Njen Gjud linijos meistras, mokęsis pas savo dėdę, garsų jogą Njima Tsultrim. Njima Tsultrim Rinpočė – vienas iš žymių Yungdrung Bono tradicijos praktikų, dar gyvas parodęs Nušvitusios Budos Sąmonės realizacijos ženklus, taip pat visam Tibetui žinomas tuo, kad šešis metus nevartojo jokio maisto, o po mirties jo kūnas sumažėjo iki naujagimio dydžio (pasiekė mažąjį Šviesos kūną).
Praktikų dėka, Arta Lama prisiminė savo ankstesnį įsikūnijimą. Aplankė vietas, kur anksčiau gyveno ir sutiko giminaičius iš ankstesnio gyvenimo. Įrodymų buvo daugiau nei pakankama ir vietiniai gyventojai Arta Lamos paprašė likti pas juos dvasiniu Mokytoju. Kalnuose Arta Lamai buvo pastatytas namas, kuriame, kaip atsiskyrėlis pragyveno apie penkerius metus.
Vėliau Arta Lama išvyko į Triten Norbutse vienuolyną Nepale, kur, vadovaujamas Yongdzino Lopono Tenzino Namdako Rinpočės, tęsė įvairių Yungdrung Bono tradicijos Dzogčeno praktikų ir tekstų studijas. Po septynerių mokymosi metų, Arta Lama sėkmingai išlaikė egzaminus Geše-praktiko laipsniui ir dėstytojavo jauniems Triten Norbutse vienuoliams Dzogčeno filosofijos pagrindus.
Šiuo metu Arta Lama gyvena ir praktikuoja Maskvoje, moko, atlieka ritualus, aktyviai dalyvauja rusiškos Yungdrung Bono bendruomenės kūrime ir pirmojo Rusijoje Yungdrung Bono centro prie Maskvos statyboje, tuo pačiu būdamas jos pagrindiniu įkvėpėju ir kūrėju.
Daugiau apie Tibeto Bon tradiciją – www.yungdrung-bon.lt